Diş Beyazlatma (Bleaching)

Dişlerinin renginden memnun olmayan kişilere kozmetik bir çözüm olarak önerdiğimiz diş beyazlatma ile çeşitli nedenlerle dişlerde renk değişimi yapılarak kişiye özel olarak diş rengini birkaç ton açmak için uygulanılan yöntemdir.

Ağız, Çene Ve Diş Cerrahi

Hastaya uygun protez ve implant planlaması, yapılan tetkikler ve röntgen incelemelerinden son belirlenerek, diş implantı yerleştirme operasyonu ağız, çene ve diş cerrahi uzmanları tarafından uygun anestezi yöntemleri kullanılarak yapılmaktadır.

Protez

Ağızda çeşitli nedenlerden dolayı kaybedilen dişlerin çiğneme, tat alma, konuşma gibi  fonksiyonlarının ve estetik görünümün yeniden hastaya kazandırılması amacıyla hazırlanan tüm yapay malzemelerdir.

Konsevatif Tedavi

Zamanla büyüyen çukurlar tedavi edilmese dişin yumuşak iç kısımları etkilenerek çürümeler gerçekleşir. Diş çürüklerinin tedavisi ise Konservatif Diş Tedavisi yani dolgu tedavisidir.

Peridontoloji

Diş ve diş etrafında bulunan dokuların sağlık ve hastalıktaki durumlarını inceleyen, bu dokularda meydana gelen hastalıkların teşhisi, tedavisi ve tedavi sonrasında elde edilen sağlığın korunmasını amaçlayan diş hekimliği dalıdır.

Pedodonti

0-13 yaş grubu çocukların süt ve daimi dişlerinin sağlıklı olarak korunması, çürük, travma, kalıtımsal ve benzeri etkenlerin dişlerde oluşturduğu sorunların giderilmesini amaçlayan ana bilim dalıdır.

Endodonti

Kanal Tedavisi, dişin içyapısını oluşturan ve pulpa dokusu tarafından doldurulan boşluğun diş hekimi tarafından tedavi edilmesine yönelik gerçekleştirilen işlemdir.

İmplant

İmplant;Çükür veya travmalar sonucunda deformasyona uğramış olan diş dokusunun yerine uygun teknikler uygulanarak takılan titanyum içerikli diş köküdür.